Les in internetmarketing door Jennifer Aniston
De titel klinkt in ieder geval gepaster dan ‘Jennifer Aniston sex tape’, al had deze laatste wellicht meer bezoekers getrokken!
Sinds kort circuleert er een filmpje, een reclamespot, waarin Jennifer Aniston een watermerk promoot. Dit gebeurd op heel originele wijze. Origineel genoeg om er een bericht over uit te schrijven. Net nadat ook Charlie Sheen recentelijk twitter heeft ontdekt en er hoopt om 1 miljoen dollar mee te verdienen… Ook celebs hebben de kracht gevonden van sociale media? Nu in elk geval meer dan ooit.
Terug naar het filmpje: het is de bedoeling dat het voldoende aanslaat opdat mensen het naar elkaar zouden doorsturen (= de betekenis van ‘going viral’). Wat mij betreft is dat een schot in de roos; Het watermerk (smartwater) heeft hiermee wereldwijde aandacht gekregen, opdracht geslaagd! In het filmpje wordt getracht diverse elementen samen te gieten, elementen die kijkers opleveren: Sensualiteit, humor, schattige baby’s en dieren, … oordeel zelf maar: